Om echt te groeien moet je nieuwe dingen proberen. Dat doen wij elke dag. We zetten (kleine) tests op om onze hypotheses te toetsen.
Van onze testen leren wij. We bekijken wat wel werkt en wat niet. Onze successen gaan we vergroten (en vieren) en we blijven werken aan wat er beter kan.
Hebben we iets gevonden dat écht goed werkt? Tijd om dit groter op te zetten om jouw maximale groei eruit te halen!
Elke medewerker mag 4 dagen per jaar besteden aan projecten met maatschappelijke impact.
”Ondernemerschap zit vrij letterlijk in ons bloed. Daniel Markus (oprichter ClickValue) en Frans Appels (oprichter Netprofiler) begonnen ooit beiden met alleen een laptop achter hun eigen bureau. Uit hun gedrevenheid en eigenwijsheid ontstonden twee bureaus die elk als doel hadden klanten zo veel mogelijk te laten groeien. In 2017 besloten zij om hun krachten te bundelen om zo klanten nog beter te kunnen helpen. Zo ontstond LevelUp Group als bureau groep met de labels Netprofiler en ClickValue. In 2018 werd Leadscope opgericht als nieuw B2B digital marketingbureau. Cloud Nine Digital ontstond in 2019 als label om onze klanten te voorzien in hun behoefte rondom datamanagement.